appleyarda appleyarda
482
BLOG

Smutno mi, ze tak postapili z profesorami.

appleyarda appleyarda Polityka Obserwuj notkę 19

Szanowni Panstwo,

Jako Polak musze zabrac glos w sprawie proby odarcia z godnosci i honoru profesorow, ktorzy postanowil badac katastrofe smolenska z pobudek obywatelskich, intelektualnych i naukowych przede wszystkim.

Prawdziwi naukowcy, ludzie odwazni, bardzo pracowici i kochajacy Polske.

Jest mi wstyd, ze tak zostali potraktowani.

W odniesieniu do ekspertow. ktorzy teraz mieszkaja za granica, przypomina mi sie los tych co po wojnie wrocili z zacodu do Polski i byli przesladowani.

To co sie stalo, akcja artykul i napasc na ekspertow,  jest czyms jednak przelomowym, kolejna granica nikczemnosci zostala przekroczona.

Wstyd mi, w imieniu Polski przepraszam,

-A-

 

appleyarda
O mnie appleyarda

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka